Uppdatering!



Jag är otroligt seg med mitt bloggande. Ändå orkar jag inte ta bort den. Tillsvidare iaf.
Kör en uppdatering om livet istället :)

Jag jobbar på och sliter på jobbet, äh så illa är det inte. Jag trivs bra. även om det är tråkigt att gå upp tidigt på mornarna. Väl man kommit dit går det finfint :)
I helgen + mån och tis har det dessutom varit riktigt lugnt. Kan hehövas nu när vi haft 1-2(?) månader av stressigt när det nästan aldrig slagit av på takten.

I måndags red jag för tränare på första gången igen sedan jag red för Camilla innan jag flyttade från Tidaholm, 5.. år kanske?
Hmm.. ½ år här, 1½ Malmö, 3 Växjö --> 5 år.
Tänk vad tiden går! Kan ju säga att jag kände av det dagen efter, dock inte så farligt mycket eftersom hon inte kunde plåga mig fullt ut då det var så sjukt mycket folk i ridhuset. Nästa träning om 2 veckor är inplanerad på fm, förhoppningsvis inte lika fullt då!
Skönt att rida för en tränare måste jag säga! Små små saker som hon ber en ändra gör så stor skillnad! Och man skärper till sig en aning mer med, hittar andra andan lättare ;)
Så idag ska jag till stallet och öva på vad hon har tipsat om! Och bra övningar fick jag med! Saker som jag märkt av men inte orkat ta tag i :p Men nu jävlar!


Hemma (Tidaholm är fortfarande hemma efter 5 år) så rullar allt på. Martin tar studenten i juni! Stoora pojken då! Och mor och far river väggar i huset, tråkigt att vara så långt bort och liksom inte se nya delen av huset växa fram. Har bett mamma ta bilder, men det är nog snålt på den fronten..

Jag och Thomas planerar en resa, någonstans - någongång. Kanske maj?

Maddicken kommer hit nästa helg och jag är glad! Försökte tom få det till denna helgen, men Thomas tillrättavisade mig vänligt men bestämt "det var väl nästa helg hon skulle komma, det sa du ju". :)



För ett tag sedan fastnade Noah med baktassen och blev hängandes i den. Han skrek av smärta och jag kom till undsättning. Trodde benet var brutet men det var inga fel på det. Sinus fick sig dock sitt livs chock och smög runt halva dagen med burrig svans och om man gjorde en snabb rörelse så sprang hon och gömde sig (Noah skriker inte i onödan, iaf inte så plågat)
Idag fastnade han med klon i min stol och han jamade lite underligt,  jag lossade honom och Sinus burrade svansen och det tog kanske 30 min innan hon gick in i datarummet för att undersöka.
Sån fegiskatt vi har! :)


Och förresten! Helena och Rikard flyttar hit snart!! <3 Fina fina dom!
Åh så jag har saknat dem. Synd att det blev en bit utanför staden, men det var ju det de ville.
Åh, jag vill åka och hälsa på direkt! Jag har Helena att tacka, utan henne hade jag nog inte orkat igenom gymnasiet! Fina flicka!



Infoga foto funkar visst inte för tillfället..



Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ina

ååååååh!! Massa rolig text att läsa! Ok, det med Noah var ju inte så kul!:( sikken tur att inte tassen bröts!



Åkte förbi erat hus häromdan och reagerade över ett utbygge!! Vad roligt, det ser jättefint ut!=)

Martin, STUDENT?! Wtf? Han är ju fortfarande typ 8 år i mitt huvud! Min lillasyster fyller 20 nästa vecka, och hon blir ALDRIG äldre än 12 för mig!! Sjukt! :S



Vad roligt att du red med/för en tränare! Låter härligt!:)



Se så! Dags att göra ett till inlägg SNART! ;)

2011-03-03 @ 20:16:13
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

....du skulle bara våga ta bort din blogg alls i framtiden!!! ;)

2011-03-03 @ 20:16:46
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: s.

Åh, stackars Noah! Tur att han inte verkar ha tagit skada på något vis.



Och nej, inte radera någon blogg! Uppdatera emellanåt bara så är jag nöjd :)

2011-03-03 @ 21:57:21
URL: http://www.sandralinneas.blogspot.com/
Postat av: Ina

Skickar en 28grader varm hälsning ifrån Orlando i Florida. Vi bor på värsta lyxresorten och mår som Gudar!:D

Allt bra med er?

KRaaaam!

2011-03-20 @ 03:17:12
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Noo! Hade dragit med dig till hennes salong om du hade vart i Sverige då!:) Vad skall du göra för kul i Berlin?=)



JAAAAAAAAA!!! LEEEKAAAA!!!! :D Närnärnär?=)

2011-05-05 @ 21:57:38
URL: http://inas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0