Sänggavel!



Kvällen i lördags var fantastisk, hade hur skoj som helst hemma hos Rebecca. Åt tacos, efterrätt, kaffe, spelade spel, snackade skit och skrattade mycket. Helt enkelt: som det ska vara.
Vi gick ut till Excet. Till min förvåning så engagerade sig älskling att komma dit när stället han var på stängde. Så glad jag blev!

Dock var klockan 6-6:30 ungefär när steg innanför dörren här hemma. Just i det tillfället ångrade jag att jag beställt hemleveransen från ikea till mellan 8:30-13:30 när jag kunde valt en senare tid. Just med tanke på att det var helg och vi kunde inte komma åt bomnyckeln vilket resulterade i att vi var tvugna att bära själva. Ikea-killen kom som tur var sent, runt 13 eller så. Men shit vilken svagis man är med för lite vätska/energi! Och ett så otymligt kolli dessutom. Men det gick,  och igårkväll skruvades den ihop. Köpte även krokar till väggarna eftersom jag inte hittade något klädträd som jag ville ha. Men det blev bra, så skönt att slippa ha kläderna liggande överallt!!

Vårt sovrum är inte direkt det bästa att ha en stor säng i. Med en huvudgavel blir det knappast bättre. Och faktiskt ännu sämre med en tv på väggen. Och för att göra det ännu lite sämre så har man i denna lägenhet tyckt att det är kul att ha underliga balkar överallt. Självklart sitter det en sådan där vi vill ha sängen. Vilket gör att den får stå lite mycket åt dörrens håll. Jag får det trångt och Thomas får massa plats på sin sida. Men å andra sidan så måste han tränga sig förbi fotändan, så det kanske är ok då?

Jag är iaf nöjd. I en ny, större lägenhet blir det nog perrfa! :D


Bilder kommer när jag orkar ta de.
Nu ska jag titta igenom de 250 bilderna som låg på min kamera, bla från Dublin.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Ina

HAHAHAHAHAH!!! Sikken söndag! :D Vad kul att du hade en bra lördag =)



Hallo, var det denna helg, som kommer, du har tid å ses?=)



Tack för komplimangen, bäääjb ;)

2010-11-15 @ 21:54:34
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Lördag?=)

Jag kommer köra deffning från och med måndag, och min halva ätardag nu i helgen är borta i och med detta buhuu. Så vi får vara så långt ifrån mat som möjligt ;)

2010-11-18 @ 20:35:40
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

å fyfaan?! Vaknade du upp med skiten?? Fast å andra sidan är det nästan bättre än att få skiten ute på "fält". Vi var ju långt ut i stenungssund (och nästan dubbelt så långt till, längre bort).. 1 tim enkel resa.. Så det blev lite kaos i planeringen där.

Ingen idé att jag försöker förklara via text.. min kollega fick köra hem mig iaf :)



Hur mår du idag?



<3

2010-11-20 @ 10:13:11
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Uhh, va tråkigt!:(



Det var nog menat att vi inte skulle ses idag ;)



WIIIII!!! Visst är det skönt med snö ute!!! Det blir så ljust där ute helt plötsligt=)



Hur mår du nu?

Och hur mår kissarna?=)

2010-11-20 @ 15:27:00
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Det är klart att vi måste! Om inte annat kommer jag att telefontracka dig ;)

Haha! Har inte öppnat paketen än, kom hem 10 min innan tvätten skulle ner te tvättstugan. Tack för påminnelsen!=)

Wihioo! Längtar till den 29:e!=)

2010-11-21 @ 16:36:20
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0