Day 04 – What you ate today


Hmm.. en smörgås imorse, med paprikaost och kalkon :)
Sen var det stressigt på jobbet så det blev en kopp te till frukost där.
Och soppa till lunch. Och ett par skumtomtar som Johanna snällt hade tagit med sig.

Nu ikväll blev det laxburgare, hde blivit tipsad på jobbet. Men vi kanske gjorde något fel, för de smakade lite klent. Men helt okej!
Thomas köpte billig lax för ett tag sedan. När jag stekte burgarna hittade jag nåt ben.
Och uppenbarligen när jag åt också. För ett ben satte sig i halsen. Och det är så sjukt irriterande.
Så efter detta har jag ätit: yoghurt, knäckebröd, clementin och druckit juice för att försöka få ner det stackars benet. Men icke då! Det verkar sitta där det sitter. Dock så kan det ju ibland kännas som om det är kvar fast det har åkt vidare.
Om det fortfarande känns jobbigt imorgon så har jag ju en hel drös med ÖNH-läkare på jobbet (rätt avdelning att jobba på) så då får det väl fixas imorgon! :)


Det var väl allt för mig! Inga läckra bilder då det inte var så mycket spännande jag åt idag. :)



Vill även passa på att tillägga att vi hade tvättid idag. När första omgången var klar och vi kom ner så låg vår ena kväll i en tvättvagn och någon hade lagt in sin tvätt i maskinen! Vi stängde av och slängde ut tvätten, så nu ligger den vid vasken. Pisseblöt! Och så tvättade vi allt möjligt bara för att han (ja, det var en han. Endast manskläder) inte skulle kunna få chansen att tvätta sin tvätt eller centrifugera den. Klockan 20:00 (när vår tvättid var slut) stängs stömmen av och man kan inte tvätta mer.
Hah! Så går det när man försöker ta vår tvättid!! :D




Kommentarer
Postat av: Ina

HAHAHA!! TVÄTTSTUGEBRÅÅÅK!! Helt rätt gjort!! WOHOO! :D

2010-11-26 @ 23:33:54
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Ina

Tack så jäättemycket för alla dina fina ord! <3

2010-11-28 @ 19:11:48
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0