Day 03 – Your parents


Ja, vad ska man säga.
Min mor heter Kerstin och är faktiskt helt underbar. Hon ställer alltid upp om det är något, har alltid gjort och kommer alltid att göra.
Hon är lätt att prata med och funderar man över livets svåra frågor så kan hon alltid hjälpa en att komma på en bra lösning över problemen.
Mina vänner har sagt att hon är en bra mamma, en mamma som mina vänner kan prata med.

På hennes minussida finns: hon är pratglad, börjar hon så är det svårt att få henne att sluta ;)
Och hennes surhet, när hon är sur så är hon sur. Och hon säger inte varför och hon kan vara sur länge. Så jag antar att det är där jag fått min surhet ifrån :)


Min far heter Roland och är inte så pjåkig han heller. Han har humor som kan vara helt fantastisk, eller riktigt kass :P
Vi kommer riktigt bra överens, särskilt om vi ska bygga något. Då är vi suveräna! :)
Pappa blir det väl inte så mycket djupa funderingar med. Men är det något man undrar över, om saker som han kan så får man bra svar :)



Mina föräldrar har alltid bott tillsammans. Eller inte alltid, men sedan de flyttade ihop :) De är inte gifta, men förlovade och hade redan innan samma efternamn. Smidigt det där. :)



Kommentarer
Postat av: Ina

Sitter här med ett göörfånigt leénde och blir lite smått tårögd! Dom är sååååå söta!! Visst är det ett halvt sekel sedan jag träffade dem, men de fastnade i mitt hjärta, fastän man inte pratade med dem så mycket när man var 14 ;)

2010-11-26 @ 23:32:16
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Julia Malmborg (:

fin blogg ! :)

2010-11-27 @ 14:40:22
URL: http://smuurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0