Day 06 – Your day



Ptja.. Nu har jag kommit av mig med att uppdatera här igen.
Idag, min dag idag då.

Hmm.. Vaknade runt 8. Insåg att Thomas nog precis hade gått till jobbet. Gasch, det är så skönt att vara ledig på helgen! Satt och häckade framför datorn, när bloggar och fejjan var avklarat så blev det lång tid på lägenhetsbyte.se. Jag fick en månad gratis där så nu är vi i full gång med att se om vi kan byta lägenhet. Jag hade så gärna velat ha en mer centralt. Typ centrum, majorna eller eriksberg-områden. Bara det finns en bra knutpunkt! Vet inte, men ev en på G vid svingeln, vilket är mycket bra i resväg överallt 13 min istället för 10 till jobbet, går var 5e istället för var 10e - helt ok. 30 min istället för 55 till stallet - yeah! 5 min till staden/centralen istället för 20-25 - jag tackar ja! Men lägenheten är dyr. Så vi får se. Den verkar nice. Men som sagt dyr.
Men vi letar vidare!
Annars har jag plockat undan (läs runt) saker för att kunna ta kort till annonsen på lägenhetsbyte.

Nu sitter jag och funderar på om jag orkar armbåga mig runt i nordstan. Jag har ju faktiskt klappar kvar att köpa. Men en söndag innan jul, känns ju sådär. Men men! Annars blir det imorgon innan jobb.

Eftermiddagen/kvällen är inte planerad till något alls. Vi ska laga mat, cannelloni. Det är hela planen :P Blir säkert de två sista avsnitten av true blood med :)



Otroligt spännande inläg! :)

Kommentarer
Postat av: s.

Jag hoppas ni hittar något mer centralt! :)

Men har ni inte funderat på att köpa lägenhet istället? Jag tänker att det borde vara bra att slå till innan räntorna stiger alltför mycket och så? Och låsa den på några år, typ?

2010-12-19 @ 23:41:48
URL: http://sandralinneas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0