lördag 5 dec


Det är lördag den 5e december vilket betyder att jag är ledig och att jag fyller år. Så nu är jag faktiskt 25 år. Inte för att det gör mig så mycket. Jag anser att man inte är äldre än man gör sig. Vilket betyder att jag ibland fortfarande är 14, det tycker jag är skönt!

Gårdagen spenderades på jobbet, på min förra avdelning. Mycket trevligt att hälsa på. Visserligen ses man i köket, sköljen eller läkemedelsrummet då de två avdelningarna delar dessa. Men det var ändp trevligt att vara på den sidan på riktigt. Och det blir även så måndag, tisdag och onsdag nästa vecka. Ett litet återfall sådär.
Folk har ju så mycket återfall nu för tiden ändå :P Hihi.

Thomas valde att spendera min dag genom att vara på jobbet. En lördag ja, enda lördagen han har jobbat. Trevligt. Och dessutom ska han ut ikväll. Så är det att ha en pojkvän. Man blir lämnad ensam på självaste födelsedagen. Får se om jag har lust att följa med ut. Med tanke på att jag hade smygande huvudvärk mest hela dagen igår så är jag ganska utmattad idag.
Annars har jag köpt glögg och nötter så jag kan mysa här hemma :)



Häromdagen spelades wii fit, så igår och idag har jag träningsvärk. Det är farligt att träna, eller så borde jag träna oftare. Kul var det iaf, och jag har nu låst upp det mesta. så duktig är jag!! :D

Jag hade en fundering att baka kaka. Men vad ska jag baka?


Kommentarer
Postat av: s.

Någon viskade i mitt öra att det var morotskaka på g ;) Om du inte tänker ge dig ut i vimlet ikväll kanske vi kan teflånera en liten stund? Det var så läääänge sedan! Grattis igen! (F)

2009-12-05 @ 12:20:18
URL: http://nogg.se/anemone
Postat av: lisa lightning

grattis!

2009-12-05 @ 13:26:11
URL: http://lisalightning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0