julstök


Det här med julfirandet kommer lite på efterkälken nuförtiden. Men idag har det bakats knäck! Dock i micron då jag inte har lust att göra vid spisen. Det ska nog göras när jag kommer hem, eller? Jag och pappa brukar alltid göra, hoppas att han inte ha ställt sig och gjort knäck och kola själv. Hur microknäcken blir återstår att se när de har svalnat, alltid lika svårt att veta hur länge det ska vara inne.. Tur att man kan göra kulprov, men det är inte lika lätt som på spisen. Synd bara att spisen tar ca 2 timmar eller något..

Här är en omgång, det gjordes två då det ska räcka mer än över en natt :P



Och eftersom Thomas ena julklapp ligger som beställningsvara på lagret så fick han en provisorisk av mig så länge. Med rim!! Jag tror verkligen jag ska göra med rim i år, sjukt kul ju :)
Thomas rim löd såhär:

Provisoriskt är bättre än inget,
för repor kan inte lagas av landstinget.

Gissa?! Kan ju säga att Thomas inte klarade det, kasst!
Den får duga tills den riktiga går att få tag i.
Annars så går det ganska trögt på klappfronten, eller rättare sagt, det går inte alls.. Får se vad som kan göras åt detta.
Och missarna fick ju sin julklapp tidigt, som visserligen är väldigt omtyckt men ändå.
Titta bara här: :)



Buskatter

Kommentarer
Postat av: kottiz

haha sicken bra julklapp till spinns! :) Mmm utgång of course på juldan! Mmmmmm busan fick döfödda spinns =/ så det blev inget =(

2009-12-17 @ 21:10:47
URL: http://kottiz.blogg.se/
Postat av: s.

Hahaha, shit vilken fart det var i den lillkissen! Jag har också tänkt ge mina kattor en sådan leksak, men jag vet inte var man hittar dem. Några tips?

2009-12-17 @ 22:12:16
URL: http://nogg.se/anemone
Postat av: s.

Men Clas i sjön ligger ju massor med mil bort. Vi har inte vägarna förbi där speciellt ofta alls :( Ingen annanstans? ÖoB? :P

2009-12-18 @ 17:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0