julpyntande



I helgen var jag i Tidaholm och hade kalajs. Det var trevligt minsann och bilder kommer senare.

Idag har vi julpyntat, ytterst lite men julpyntat har vi gjort. En stjärna och en stake har vi ställt upp. Noah intog snabbt sin ställning som julkatt bredvid julstaken. Så varför inte pynta honom med?

En fluga av silvrigt presentsnöre. Den har han nu haft hela kvällen. Han verkar inte bry sig det minsta. Dock fick han självlysande ögon på kortet, men här är det ändå.




Min fina älskling. Måste  dock komma ihåg att ta av det innan jag lägger mig.

Jag och Thomas avslutade pyntandet med glögg och pepparkakor. Glöggen var dock ingen höjdare. Men trevligt var det.
Thomas har dessutom fått sin iphone nu, så han är glad minsann.




Kommentarer
Postat av: s.

Åh en sådan söt julkisse. Men han ser lite halvkvävd ut :)

Har du testat Dufvenkroks (jag fick hjärnsläpp nu, heter den så?) glögg? Jag tycker den är fantastisk, och har aldrig varit en glöggdrickare förut :)

2009-12-01 @ 21:55:52
URL: http://nogg.se/anemone
Postat av: s.

Hihi, du har en konstig misse. Mina skulle gjort revolt långt innan rosetten kommit på ordentlig plats.



Förresten vet jag inte om det är just kvävd han ser ut.. det är mer som att han protesterar och håller andan liksom. Saknas bara att han blivit blå i ansiktet också ;)

2009-12-02 @ 13:18:26
Postat av: s.

Haha. Men det är ju ditt eget fel; du har bosatt dig i Malmö! ;) Här är -10,7 grader idag också :)

2009-12-03 @ 10:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0