Julledigt


Jag sitter här, färdigpackad tror jag. Ca en timme för tidigt, hur gick det till?

Min sömn har blivit störd av lillmissen. I natt öppnade hon garderoben (jag hade nog inte stängt den helt) så jag vaknade av att hon grävde sönder kattsandspåsen och att det var kattsand över halva golvet.. Suck.
Sedan gick Thomas upp, och självklart skulle hon stämma upp i en klagosång ett bra tag. Sedan låg jag mest och väntade på klockan, fast somnade 5 min innan den ringde igen. Suck och dubbelsuck. Jag är trött. Hoppas det är få på bussen så jag slipper sitta bredvid någon skum människa. Jag vill sova.

Men om 6½ timme är jag i Tidaholm, det är det viktigaste! :)

Jag tittade på musikhjälpen av och till när det gick och en dag så spelades first day of my life med bright eyes. Jag tycker om den låten lika mycket nu som för fyra-fem år sedan. Så är det med det!


Ska försöka fota lite när jag är hemma med. Fick en reflexskärm av Thomas i julklapp. Och kursen början på Kottens födelsedag, tvådje i tvådje. Vilket är om drygt en månad.



Miss misse:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0