Idolfinal


Efter en yrdag på jobbet är det skönt att varva ner. När jag anlände innanför dörrarna möts jag av en sönderstressad Emma som säger: du ska ta över efter mig, grattis det har varit en helvetesdag. Och ja, det var bara att ge sig in i helvetet och hoppas på att man kommer levande därifrån. Vilket jag gjorde men hjärnan är en aning söndermosad. Kl 13.30-17 kändes som 20 min. Och någongång vid 17:30 kom jag på att jag glömde äta innan jag åkte till jobbet, vilket gjorde att jag åt en smörgås kl 10:00. Snacka om att jag blev hungrig. Och när Monika föreslog hamburgare var jag inte sen att tacka ja. Mums. Vi jobbar inte samma helger sen :( tråk tråk.

Men nu börjar Idol igen. Har tittat på klipp från innan pausen, eftersom jag inte alls hann titta något alls på jobbet. Men har dock missat Eriks Higher och den finns fortfarande inte uppe. Så jag och Noah får titta ändå. Min fina misse, han sviker mig minsann aldrig. (L)



Tjing.

Kommentarer
Postat av: lisa lightning

fan också. fel låt vann. tur att tvåan kommer längst!

2009-12-11 @ 22:50:13
URL: http://lisalightning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0