2009

S inspirerar så jag får ta och göra en lista för året. :)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Tagit examen, jobbat som färdig sjuksköterska. Flyttat tillsammans med Thomas

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några?

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
Mja, nu ska vi se. Men nej, ingen nära vän. tror jag? Kusin blir i januari

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Ungern. Danmark.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Ett boende och fast jobb i gbg

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
6 juni, Sinus föddes. Annars var nog inget datum speciellt

8. Vad var din strösta framgång 2009?
Examen

9. Största misstaget?
Oh, det finns så många. Men nog inget stort som man behöver lägga vikt på.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, inte direkt. Jag har dock tröttnat på min migrän

11. Bästa köpet?
Soffan. Och kissen. Jag tycker om vårt bord med. Och diskmaskinen hyr vi bara, men det är bra ändå!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Soffan och tv'n

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ptja, mina kissar gör mig glad varje dag. Och Thomas med. Många på jobbet gör mig glada hela tiden. Och alla besök hemma i Tidaholm, de är guld värda (L)

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Ingen särskild alls.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, tror jag nog.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Kan nog bara hålla med S här: "Träffat människor jag tycker om."

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gnällt. Ibland är jag så gnällig.

18. Hur tillbringade du julen?
jag och kanske noah ska vara hos mor och far, och i år ska vi vara hos min faster och hennes familj. får se om thomas är med och om det blir någon tur till hans föräldrar

19. Blev du kär i år?
Nej, jag fortsatte mest att vara det. kanske att det finns en kärlek mellan mig och sinus? :)

20. Hur många förhållanden?
3?

21. Favoritprogram på tv?
Jag följer ju inga program alls, utom idol. men ja. True blood var ju bra. fast det följde jag inte på tv.

22. Bästa boken du läste i år?
Hmm.. det var nog twilight-böckerna

23. Största musikaliska upptäckten?
Jag upptäckte nog ingen ny, eller? Det var länge sedan jag upptäckte ny musik nu

24. Något du önskade dig och fick?
den här lägenheten?

25. Något du önskade dig men inte fick?
flytten till gbg? en häst att rida

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
jag satt hemma och ruttnade bort för thomas jobbade, en lördag. pratade med nära och kära från tidaholm. gick på klubb och blev full

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
finns det säkert, man är aldrig nöjd

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
jag har ingen stil

29. Vad fick dig att må bra?
det mesta, min familj, mina sambosar, mina vänner, mina arbetskamrater

30. Vem saknade du?
Att alla mina vänner inte finns utanför dörren när jag vill. just precis i den stunden jag vill ha dem nära. Men nej, då bor jag hundra mil bort.

31. De bästa nya människorna du träffade?
Oh. Egentligen räknas nog inte de jag träffat förra året då? Typ som emma, lotta, theres och alla andra på jobbet Så i år.. hmm.. det vet jag inte

32. Årets sötaste?
Mina missar

33. Årets hetaste?
Hmm.. existerade nog inte

34. Årets största upplevelse?
Lasse är alltid stor. Sen blir det upprepning här med inflyttning här, nya missen, nya jobbet osv

35. Årets besvikelse?
ja, det finns många där med

36. Årets bästa?
upprepning..

37. Årets snällaste?
Mamma. Alla trygga människor på jobbet



Sådär, då var det gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0