Tomten jag vill ha en riktig jul


julradio.se säger jag bara :p Haha :)

Jag har tittat på en film, den var inte särskilt bra faktiskt, men underhållande :)
Häromdagen tittade vi på King of Carlifornia som var betydligt bättre och jag vill ha hennes hår som hon har i filmen, just för tillfället kommer jag inte ihåg vem det var och jag orkar inte kolla upp detta heller. Men mitt hår behöver växa 15-20 cm till, och jag ska klippa mig om 9 dagar.. Blöh!

Uh! Feliz Navidad och jag hatar henne! Våran gamla engelskalärare, som jag uppenbarligen har förträngt namnet på, men det gör mig ingenting för det är inte värt att nämnas.

Häromdagen (igår?) lyssnade jag på radio och de hade haft något program om nyttiga tips i vardagen eller något åt det hållet och jag lyssnade på sammandraget där de sa tt någon hade ringt in och sagt att om man inte kan somna, så ska man röra på ena fingret ungefär i pulstakt, tror jag. Långsamt och avslappnande iaf. Skulle testa det i natt när jag inte kunde somna om. Och jag minns knappt att jag började innan jag somnade. Ska testa ikväll/i natt med eftersom jag säkerligen kommer ha problem med att somna. Så ja, det rekomenderas att testa iaf! :)

Efter tentan har ja pluggat och tvättat. Snart klar med mag-tarm och lite kvar på lungsjukdomarna. Annars har jag nog plöjt igenom det mesta!!! IMPONERANDE! Bara anteckningarna från föreläsningarna och kolla upp lite saker som jag inte riktigt fattar. Men gasch gasch vad jag är bäst!
På fredag kommen den där känslan som alla som har pluggat på högskola/universitet känner till, när man har hysteripluggat och sedan kommer hem från tentan och undrar vad livet har kretsat kring de sista veckorna. Den skumma tomma, men ändå sköna känslan av rastlöshet. Jag vill ha den nu! Dessutom kommer Thomas då! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0